پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226556
داوري کي‌روش و توصيه به هافبک استقلال/ دژاگه آزاد شد! + عکس
تاریخ انتشار : 1395/07/12 19:23:57
نمایش : 1491
تمرين امروز تيم ملي با حضور قوچان‌نژاد و داوري سرمربي تيم برگزار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، تمرين تيم ملي فوتبال کشورمان جهت آماده‌سازي براي ديدار مقابل ازبکستان ساعت 10:15 امروز (دوشنبه) در زمين شماره يک ورزشگاه آزادي برگزار شد.

* رضا قوچان‌نژاد، مسعود شجاعي و کريم انصاري‌فرد به اردوي تيم ملي اضافه شدند اما تنها قوچان‌نژاد در محل تمرين حضور يافت و کادرفني به دو بازيکن ديگر استراحت داد. قوچان‌نژاد با تصميم کارلوس کي‌روش به تمرينات اختصاصي از جمله دويدن دور زمين و ماساژ گرفتن مشغول بود.

* پيش از اينکه تمرين به‌صورت رسمي آغاز شود کي‌روش به همراه پيرواني دقايقي با يکي دو نفر از مسئولان چمن صحبت‌هايي انجام دادند. کي‌روش نقاطي از زمين را به آنها نشان و توضيحاتي مي‌داد.

* پيش از سوت آغاز تمرين بازيکنان در دو گروه بزرگ تمرين حفظ توپ در هوا را انجام مي‌دادند و هر بازيکني که موفق نمي‌شد توپ را به‌درستي به بازيکن ديگري برساند از سوي ساير بازيکنان مواخذه مي‌شد. در سوي ديگر دروازه‌بانان تيم ملي زير نظر گاسپار تمرينات اختصاصي را انجام مي‌دادند. شوخي‌هاي حقيقي و گاسپار به حدي بود که صداي آنها چند متر آنطرف‌تر به گوش خبرنگاران نيز مي‌رسيد.

* نکته‌اي که در ابتداي تمرين مشاهده مي‌شد چيدمان موانع در نقاط زمين بود به طوري که کي‌روش و دستيارانش براي هر نقطه از زمين برنامه داشتند و از آن نقاط استفاده کردند.

* بازيکنان پس از انجام کار با توپ و عبور از موانع به دو گروه تقسيم شده تا فوتبال درون تيمي را انجام بدهند. با توجه به اينکه تعداد بازيکنان کم بود اين دو گروه به دو تيم قرمز و سبز فسفري تقسيم شده و در اين ميان اشکان دژاگه به عنوان بازيکن آزاد انجام فعاليت مي‌کرد. کارلوس کي‌روش هم در وسط ميدان قرار داشت و قضاوت بازي را انجام داده و در برخي موارد نکات موردنظر را به شاگردانش گوشزد مي‌کرد. در يک صحنه اميد ابراهيمي هافبک استقلال قصد داشت منطقه بازي را عوض کند که کي‌روش با اشاره به اين بازيکن گفت تو مي‌تواني توپ را به عمق بفرستي تا مهاجم در موقعيت قرار بگيرد. 

* ترکيب دو گروه نشان مي‌داد که حداقل 9 بازيکن اصلي تيم ملي مقابل ازبکستان مشخص هستند جايي که عليرضا بيرانوند، سيدجلال حسيني، محمد انصاري، احسان حاج‌صفي، رامين رضاييان، آندرانيک تيموريان، مهدي طارمي و مهدي ترابي بازيکناني بودند که در ديدارهاي گذشته به صورت ثابت بازي کرده بودند. البته کي‌روش در برخي موارد دروازه‌بان‌هاي دو تيم را تغيير مي‌داد.

* يکي از بازيکناني که نقش مهمي در تمرينات داشت و از آمادگي بالايي برخوردار بود سروش رفيعي بازيکن تراکتورسازي بود. اين بازيکن بيشتر آيتم‌هاي تمرين را به درستي انجام مي‌داد و آمادگي‌اش را به رخ کشيد.

به گزارش تسنيم، تيم ايران در سومين ديدار انتخابي جام جهاني 2018 روسيه روز پنجشنبه هفته جاري در تاشکند به مصاف ازبکستان خواهد رفت.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html